Klantvriendelijk onthaal - PIVO

Klantvriendelijk onthaal

Inhoud

  • 1. Klantvriendelijk onthaal

  • 2. Eerste indruk bij telefonisch & fysiek onthaal

  • 3. Behandelen van vragen & klachten

  • 4. Conflictvermijding door professionele communicatie

  • 5. Omgaan met verbale agressie

Leerdoelstellingen

De doelstelling van deze opleiding kan als volgt omschreven worden:

1. Het opfrissen of verwerven van inzichten in een aantal aandachtspunten m.b.t. klantvriendelijk onthaal.

2. Het verhogen van de vaardigheid in het klantgericht onthalen van bezoekers.

3. Het vergroten van de zelfkennis van de onthaalmedewerkers.

4. Het creëren van een gemeenschappelijk referentiekader om een gelijkvormig klantvriendelijk onthaal te garanderen.

Doelgroep

Je behoort tot het operationeel, administratief of logistiek kader van de geïntegreerde politie

Deelnamevoorwaarden

Toelating van de korpschef, directeur of zijn gemandateerde.

Lesmethode en werkvormen

Docenten passen de regels van de volwassenenopleiding toe.

Doceren, onderwijsleergesprek, groepswerk, casusbespreking, dilemma-oefeningen.

Beoordelingswijze

Evaluatie van de activiteitsgraad tijdens de opleiding.

Details

Kenmerk Waarde
Duur 8 uur
Prijs 215,00
EDA-nummer EDA 5872
Startdatum Geen startdatum
Alle details weergeven
Inschrijven