Inhoud
1. Klantvriendelijk onthaal
2. Eerste indruk bij telefonisch & fysiek onthaal
3. Behandelen van vragen & klachten
4. Conflictvermijding door professionele communicatie
5. Omgaan met verbale agressie
Leerdoelstellingen
De doelstelling van deze opleiding kan als volgt omschreven worden:
1. Het opfrissen of verwerven van inzichten in een aantal aandachtspunten m.b.t. klantvriendelijk onthaal.
2. Het verhogen van de vaardigheid in het klantgericht onthalen van bezoekers.
3. Het vergroten van de zelfkennis van de onthaalmedewerkers.
4. Het creëren van een gemeenschappelijk referentiekader om een gelijkvormig klantvriendelijk onthaal te garanderen.
Doelgroep
Je behoort tot het operationeel, administratief of logistiek kader van de geïntegreerde politie
Deelnamevoorwaarden
Toelating van de korpschef, directeur of zijn gemandateerde. |
Lesmethode en werkvormen
Docenten passen de regels van de volwassenenopleiding toe. Doceren, onderwijsleergesprek, groepswerk, casusbespreking, dilemma-oefeningen. |
Beoordelingswijze
Evaluatie van de activiteitsgraad tijdens de opleiding. |